contact@happybeds.ro Telefon : 0765 74 85 35

Azi te premiem !!! Va oferim  un cupon de reducere suplimentar de 5% utilizand codul RED5 in casuta aferenta cuponului de reducere din pagina de finalizare comanda. Va uram spor la cumparaturi!

Termeni şi condiţii

1. Dreptul de autor
Site-ul happybeds.ro este proprietate a SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL  şi utilizarea acestuia implică acceptarea termenilor şi condiţiilor comerciale de mai jos. Utilizarea elementelor de conţinut din site fără acordul prealabil al SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL sau într-un scop care dăunează intereselor sau imaginii companiei, se pedepseşte conform legislaţiei în vigoare. Toate drepturile de autor asupra site-ului prezent la adresa happybeds.ro , inclusiv conţinutul original, design-ul, acestuia şi bazele de date, sunt protejate de legea română privind drepturile de autor şi drepturile conexe şi aparţin în întregime SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL.

2.Disponibilitatea produselor

Toate produsele prezentate pe site pot fi achizitionate, numai daca sunt disponibile in stoc. Plasarea unei comenzi reprezinta cererea dumneavoastra de a achizitiona produsele noastre. SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL   nu se obliga sa onoreze comanda decat daca produsele comandate se afla in stoc, la pretul specificat. In cazul in care produsul comandat nu se afla in stoc, va vom anunta imediat si veti decide daca doriti sa comandati un alt produs.Pentru produsele deja achitate de client cu cardul bancar, in situatia cand produsul nu se mai afla in stocul nostru sau al furnizorului, suma de bani va fi returnata in contul de card al clientului, in maximum 30 de zile calendaristice.

3. Prezentarea produselor

Culoarea produselor noastre, aşa cum o vedeţi prezentată în imagini pe happybeds.ro, depinde de proprietăţile monitorului dumneavoastră şi de browserul pe care îl utilizaţi şi este posibil ca aceasta să difere faţă de culoarea lor reală.

4. Preţurile produselor

Toate preţurile afişate pe site sunt afişate în Lei. Pentru comenzile deja plasate şi confirmate, preţurile vor fi cele afişate pe platforma lenjerii.ro la momentul înregistrării comenzii. Plăţile se fac ramburs la curier.

SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL. Îşi rezervă dreptul de a modifica preţurile de vânzare ale produselor fără anunţarea în prealabil a clienţilor.

5. Condiţii de livrare

Livrarea produselor se face într-un interval de 24 – 72 de ore, de la momentul confirmării telefonice a comenzii de către consultanţii SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL, prin serviciul de curierat rapid GLS CURIER şi este 19 lei indiferent de zonă.
Pentru produsele care nu sunt în stoc, în funcţie de produs, de cerinţele clientului şi de locaţia din care ar putea fi aduse, SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL îşi rezervă dreptul de a mări termenul de livrare către client, până la maximum 7 zile lucrătoare.

6. Condiţii contractuale

Momentul încheierii contractului este considerat momentul livrării produselor, semnatura clientului pe documentele de livrare confirmând acceptarea produselor ca şi corespunzătoare şi conforme cu comanda efectuată. În cazul în care clientul are o sesizare în privinţa produsului, respectiv constată la desfacerea coletului faptul că produsul comandat prezintă defecte, acesta o poate adresa către SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL în aceeaşi zi în care a primit produsele, prin modalităţile de contactare existente pe site.

7. Modalităţi de plată

SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL  pune la dispoziţia clienţilor săi mai multe posibilităţi de plată a produselor comandate:

  • Plata la livrarea produselor;
  • Plata prin transfer bancar (cu ordin de plata).

Produsele care se plătesc la livrare sunt achitate către reprezentantul firmei de curierat, care returnează clientului o chitanţă, ca şi dovadă a efectuării plăţii. Această chitanţă este dovada achitării contravalorii în numerar, SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL nefiind nevoit să elibereze o altă dovadă de plata numerar către clienţii săi, persoane fizice sau juridice. Factura aferentă tranzacţiei va fi livrată în interiorul coletului sau va fi transmisă în format electronic, pe adresa de email furnizată de client în procesul de comandă..
SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL îşi rezervă dreptul ca, în cazul unor anumite comenzi, să solicite plata în avans. În acest caz, dovada de plata este ordinul bancar care trebuie trimis societăţii noastre, pe e-mail.

8. Returul/schimbul produselor

Politica de returnare:

  1. În situaţia în care la primirea produsului prin firma de curierat se constată faptul că acesta prezintă defecte, vă rugăm ca imediat, în intervalul a 24 de ore de la primire, să ne anunţaţi telefonic sau pe email cu privire la defectul constatat, pentru a returna articolul către firma noastră prin intermediul unei firme de curierat agreată de dumneavoastră, urmând ca noi, după primirea coletului şi după verificarea veridicităţii problemei semnalate, să vă trimitem altul în cea mai scurtă perioadă de timp sau să vă returnăm banii în contul indicat de dumneavoastră. Orice reclamaţie primită de la dvs. ulterior acestui termen nu va fi luată în considerare. Adresa de returnare a produselor este: JUD. BUZĂU ,MUN. RÂMNICU SĂRAT,LALELELOR, BL.25, ET.PARTER, AP.2  În situaţia în care se constată, la primirea coletului de la client, că produsul are defecte, ne obligăm să returnăm, costul produsului.
  2. Puteţi returna sau schimbă produsele achiziţionate în maxim 14 zile lucrătoare de la primirea coletului, dacă acestea sunt în condiţii perfecte (în aceleaşi condiţii în care au fost livrate), fără urme de uzură sau deteriorare a produsului său a ambalajului. Ne rezervăm dreptul de a solicita clienţilor poze justificative prin care să ne asigurăm că produsul care face obiectul returului nu prezintă urme de folosinţă.

Returul trebuie anunţat telefonic sau pe email, cu precizarea unui număr de telefon de contact. Nu se vor accepta colete a căror procedură de retur nu a fost aprobată în urma discuţiei telefonice cu un operator al site-ului nostru. Ulterior, produsul va fi trimis numai printr-o firmă de curierat rapid către noi, după ce a fost ambalat în mod corespunzător, în ambalajul original, costul transportului de retur fiind suportat de către client, conform legislaţiei în vigoare.

Nu se acceptă trimiteri prin POŞTA ROMÂNĂ.

Suma de returnat, se virează prin transfer bancar, în maxim 30 de zile de la data primirii produsului, în contul indicat de client, mai puţin costul transportului produsului către client. În situaţia în care clientul doreşte schimbul cu alt model, taxa de transport a produsului către noi şi a noului produs către client este suportată de către acesta. De asemenea, la produsele returnate unde transportul către client a fost gratuit, din suma de returnat se scade contravaloarea transportului.

IMPORTANT: Curierii nu transportă bani între comercianţi şi persoane fizice. Curierii transportă banii de la clienţii persoane fizice la bancă. Site-ul nu lucrează cu bani cash, banii de la clienţi se rambursează de către curieri în cont. În situaţia în care clientul a plătit produsul iar apoi l-a desfăcut şi a constatat că nu i se potriveşte, curierul nu îi poate restitui contravaloarea produsului pe loc, pentru că nu are voie legal să facă acest lucru. Banii se vor restitui ulterior, după primirea produsului de către noi, în contul bancar al clientului.

 ATENŢIE:

Pentru produsele returnate, se va rambursa în contul bancar indicat de către client, doar contravaloarea produsului respectiv.

La returnarea produselor, dacă transportul a fost asigurat gratuit. Din suma de returnat se scade costul transportului produselor iniţiale către client.

9. Garanţia produselor

Termen de garanţie: Produsele oferite de firma noastră sunt garantate pentru o perioadă de 30 de zile de la data livrării. Garanţia de conformitate acordată nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului şi este în conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare, cât şi cu Legea. nr 449/2003 şi Legea 296/2004.

Modalităţi graduale de asigurare a garanţiei, conforme cu legislaţia în vigoare:

1. Înlocuire produsului dacă acesta nu poate fi reparat cu un produs identic sau, dacă nu este posibil, cu un produs similar, cu acordul clientului;

2. Restituirea contravalorii produsului.

Mod de întreţinere:

Vă rugăm să respectaţi instrucţiunile de întreţinere corespunzătoare produsului. În situaţia nerespectării acestora şi a apariţiei problemelor de calitate, se pierd drepturile la garanţie. Vă rugăm să păstraţi bonul fiscal sau factura pentru a face dovada achiziţionării produsului. La returnarea unui produs defect vă rugăm să prezentaţi fie bonul fiscal, fie factura care l-au însoţit.

În situaţia în care produsul prezintă un defect, în perioada de garanţie, respectivul articol se trimite prin curier rapid la sediul firmei SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL – pentru constatare. La solicitarea garanţiei este necesară trimiterea produsului în ambalajul original, împreună cu etichetele cu care a fost livrat produsul. Costul transportului este suportat de către client.

10. Securitatea informaţiilor

SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL garantează securitatea şi confidenţialitatea datelor pe care le găzduieşte şi pe care le transmite prin sistemul său informatic.

11. Drept aplicabil. Litigii

Prin vizitarea sau cumpărarea produselor site-ului nostru, utilizatorul se declară de acord asupra faptului că legile române vor guverna Condiţiile şi Termenii de utilizare de mai sus şi orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator şi societatea SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL şi asociaţii/partenerii/afiliaţii săi. În cazul unor eventuale conflicte între SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL şi clienţii săi, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluţionat de instanţă competenţa, în conformitate culegile române în vigoare.

11.Declinarea responsabilităţi

Imaginile care sunt arătate pe site sunt cu titlu de prezentare, produsele efectiv livrate putând diferi de acestea în ceea ce priveşte culoarea, aspectul s.a.

SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL nu garantează, de asemenea, nici disponibilitatea în stoc a produselor afişate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a nu livra parţial său integral o anumită comandă, în cazul în care anumite produse nu mai apar în oferta curentă a furnizorului său nu sunt disponibile din alte motive (lipsa momentană din stoc, epuizarea ediţiei, etc). Dacă plata se face în avans, clientul va avea dreptul de a primi înapoi banii plătiţi pentru produsul respectiv.

În toate cazurile în care produsele nu se pot livra, clientul va putea cere doar returnarea imediată a sumelor încasate deja de SC HAPPY BEDS EUROTEXTIL SRL, dar nu şi alte despăgubiri.

12. Dispoziţii finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii şi cumpărarea produselor, clientul acceptă fără obiecţiuni condiţiile şi termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat.

 
error: Content is protected !!
Call Now Button
× Comanda