2. Poți returna sau schimbă produsele achiziționate în maxim 14 zile lucrătoare de la primirea coletului, dacă acestea sunt în condiții perfecte (în aceleași condiții în care au fost livrate), fără urme de uzură sau deteriorare a produsului său a ambalajului.Produsele returnate de clienți care nu au cutia, ambalajul original cât și eticheta și la care se constată deficiențe datorate utilizării, care le fac nevandabile, vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia, procedura de returnare a contravalorii produsului în contul indicat de client fiind anulată. Ne rezervăm dreptul de a solicita clienților poze justificative prin care să ne asigurăm că produsul care face obiectul returului nu prezintă urme de utilizare.
Returul trebuie anunțat telefonic sau pe email, unde se va specifica și un număr de telefon pentru contact. Nu se vor accepta colete a căror procedură de retur nu a fost aprobată în urma discuției telefonice cu un operator al site-ului nostru. Ulterior, produsul va fi trimis numai printr-o firmă de curierat rapid către noi, după ce a fost ambalat în mod corespunzător, în ambalajul original, costul transportului de retur fiind suportat de către client, conform legislației în vigoare.
Nu se acceptă trimiteri prin POȘTA ROMÂNĂ.
Suma de returnat, se virează prin transfer bancar, în maxim 30 de zile de la data primirii produsului, în contul indicat de client, mai putin costul transportului produsului către client. În situaţia în care clientul dorește schimbul cu același model de, taxa de transport a produsului către noi și a noului produs către client este suportată de către acesta. De asemenea, la produsele returnate unde transportul către client a fost gratuit, din suma de returnat se scade contravaloarea transportului.
IMPORTANT: – Curierii nu transportă bani între comercianți și persoane fizice. Curierii transportă banii de la clienții persoane fizice la bancă. Site-ul nu lucrează cu bani cash, banii de la clienți se rambursează de către curieri în cont. În situaţia în care clientul a plătit produsul iar apoi a constatat că nu îi place, curierul nu îi poate restitui contravaloarea produsului pe loc, pentru că nu are voie legal să facă acest lucru. Banii se vor restitui ulterior, după primirea produsului de către noi, în contul bancar al clientului.
3.SCHIMBUL DE COLET – în situaţia în care produsul achiziționat nu se este cel indicat de client, se poate livra către dvs.un al doilea produs, urmând ca dumneavoastră să returnați curierului produsul care nu se potrivește.
ATENȚIE:
– Pentru produsele returnate, se va rambursa în contul bancar indicat de către client, doar contravaloarea produsului respectiv, nu și contravaloarea transportului produsului către client.
La returnarea produselor, dacă transportul a fost asigurat gratuit. din suma de returnat se scade costul transportului produselor inițiale către client.
-Produsele returnate de clienți care nu au cutia, ambalajul original cât și eticheta și la care se constată deficiente datorate utilizării, care le fac nevandabile, vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia, procedura de returnare a contravalorii produsului în contul indicat de client fiind anulată.